لزوم برنامه ریزی در دوران پساکرونا با محوریت اعیاد مذهبی و نوروز/ تقدیر از خدمات شهرداری تهران در موضوع کرونا

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از خدمات شهرداری تهران در موضوع کرونا خواستار ورود و نظارت شهردار به موضوعات اجتماعی و فرهنگی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی، در تذکر پیش از دستور خود ضمن قدردانی از کادر درمان و خدمات شهرداری برای عبور از قله پیک ششم گفت: با توجه به کاهش روند ابتلا به کرونا و عبور از قله پیک ششم قدردان کادر درمان و مجریان طرح شهید سلیمانی و ورود مسئولانه شهردار تهران به این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت خاص جامعه در موضوعات اجتماعی و سلامت روان در دوران پسا کرونا از همه برنامه ریزان این عرصه انتظار می رود از اعیاد پیش رو و نوروز به عنوان فرصتی برای برنامه ریزی علمی با تکیه بر ظرفیت های خاص فرهنگی و مذهبی صورت گیرد.

این عضو شورای شهر از شهردار تهران که از خادمان عرصه فرهنگی محسوب می شود تقاضا کرد در زمان باقیمانده نسبت به برنامه های مسئولان فرهنگی و اجتماعی با تکیه بر شعارهایی که از ابتدا مطرح شده همچون خانواده محوری، استفاده از ظرفیت مشارکت مردم و تکیه برگردشگری بویژه گردشگری انقلاب، تکریم خانواده های شهدا و سالمندان ورود کرده و مجددا این برنامه ریزی را بازنگری نمایند.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 18785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =