پردیس‌های سینمایی موسسه تصویر شهر از ۱۸ اسفند میزبان اکران نوروزی می‌شوند

پردیس‌های موسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۱ با هفت فیلم سینمایی میزبان علاقه‌مندان هستند.

 به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ پردیس های ملت، تماشا، راگا و رازی میزبان خانواده ها و علاقمندان به سینما است.  

پردیس سینما گالری ملت واقع در منطقه ۳ شهرداری تهران است که از دو سال گذشته پس از یک بازنگری، تعداد سالن های خود را از ۵ سالن به ۱۲ سالن ارتقا داد، در حال حاضر با ۱۰ سالن نمایش، یک سالن وی آی پی برای اکران های اختصاصی و خانوادگی و یک سالن چندمنظوره برای برگزاری مراسم و همایش ها با به بروزترین سیستم صوت و نمایش میزبان علاقمندان است. گالری این مجموعه نیز در طبقه منفی ۲، فودکورت با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و با گنجایش ۵۰۰ نفر در طبقه مثبت ۲ و کافه رستوران آن در فضای بیرونی سینما در مجاورت بوستان ملت قرار دارد. 

همچنین پردیس سینمایی «تماشا» واقع در منطقه یافت آباد تهران، پردیس سینمایی «راگا» به عنوان تنها سینمای شهر ری هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی «رازی» واقع در منطقه ۱۱ شهرداری تهران با دو سالن نمایش، از ابتدای تاسیس پای ثابت خدمات‌رسانی به مردم جنوب تهران و جزو پرمخاطب ترین سینماها به شمار می روند. 

فیلم‌های «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «قدغن»، «روز صفر»، «گل به خودی» و «سگ بند» از فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ هستند.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم ها در پردیس های سینمایی موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می توانند از چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ به سینماهای این موسسه به نشانی زیر مراجعه کنند. همچنین این سینماها در ایام نوروز بدون تعطیلی و هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد پذیرای مخاطبین خواهند بود.

پردیس ملت : خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان

پردیس سینمایی تماشا : میدان یافت آباد، بلوار معلم، بلوار مدائن

پردیس سینمایی راگا: شهرری، اتوبان شهید آوینی، جنب فروشگاه شهروند

پردیس سینمایی رازی: میدان رازی، خیابان هلال احمر

انتهای پیام 

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 18835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =