تعیین تکلیف ۱۴پلاک غیرمجاز دره فرحزاد با ورود قوه قضائیه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آماده سازی دره فرحزاد با رفع معضلات موجود برای ساخت اکو پارک خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، امین توکلی زاده با اشاره به رفع مشکلات دره فرحزاد و جمع آوری معتادان متجاهر از این محدوده و آماده سازی آن برای ساخت اکو پارک توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران افزود: به رغم اینکه در یک دهه گذشته اقدامات خوبی برای رفع مشکلات و معضلات دره فرحزاد انجام شده بود اما به دلیل عدم تکمیل این طرح ها در سنوات گذشته، مشکلات همچنان در این محله باقی مانده بود که در دوره جدید مدیریت شهری با تلاش تمامی مجموعه های متولی و همکاری شهرداری دو منطقه ۲و ۵ این تلاش ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در دره فرحزاد ادامه داد: در این محدوده ساخت و سازهای غیرمجازی در بستر رودخانه در سال های گذشته صورت گرفته که با ورود آبفای تهران و قوه قضائیه ۱۴پلاک غیر مجازی که در این محله وجود داشت، تعیین تکلیف شد.

معاون شهردار تهران بیان کرد: همچنین با کمک نیروی انتظامی آلونک های غیرمجاز در حریم رودخانه فرحزاد به همراه معتادان متجاهر این محدوده نیز جمع آوری شدند.

وی با اشاره به برنامه شهرداری تهران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دره فرحزاد تاکید کرد:  قرار است تا با همت سازمان پارک ها، طرح اصلی اکو پارک اجرا شده و دره زیبای فرحزادکه همیشه برای مردم منطقه موجب مسرت و انرژی بوده به شرایط طبیعی خود بازگردد.

توکلی زاده یادآور شد: اکنون در مرحله ای هستیم که زیر ساخت های دره فرحزاد آماده شده و به زودی نیروی انتظامی در این محدوده مستقر می شود. همچنین نورپردازی این محدوده انجام و راه های دسترسی نیروی انتظامی در بخش های صعب العبور در حال احداث است.

به گفته وی؛ قرار است تا با کمک معاونت خدمات شهری و سازمان پارک ها به زودی عملیات عمرانی اکو پارک در این محدوده آغاز شود.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 18846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =