لزوم توجه ویژه به مبادی ورودی تهران در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق که با حضور شهردار منطقه  ۱۹ برگزار شد، بر توجه ویژه به مبادی ورودی شهر تهران در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ تأکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که مدیر دفتر شهردار، نماینده سازمان بهشت زهرا(س)، معاونین و مدیران شهری نیز حضور داشتند، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن قدردانی از حضور مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق در این منطقه گفت: از آنجایی که دسترسی به بوستان بزرگ ولایت برای شهروندان از چندین شریان اصلی امکان پذیر است، به منظور ایجاد نشاط اجتماعی بویژه در ایام نوروز برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این بوستان تدارک دیده شده است.
او خواستار حمایت فرامنطقه ای و پشتیبانی در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه ها شد و گفت: با توجه به ایجاد کاربری های جدید در بوستان بزرگ ولایت و حضور مسافران نوروزی هر اقدامی در این ایام بازتاب گسترده ای را در پی خواهد داشت.
در ادامه رضا محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق ضمن تشکر ویژه از شهردار منطقه بابت اهتمام به این کار بیان کرد: در مسئله نگهداشت شهر فارغ از ایجاد تحول در شهر انگیزه، اراده و پیگیری بسیار حائز اهمیت است و در این منطقه شاهد رضایتمندی شهروندان نسبت به مدیریت شهری که با انگیزه فعالیت ها را دنبال می کند هستیم و از پیگیری و توجه شهردار و همکاران قدردانی می کنیم.
محمدی خواستار ایجاد هویت جدید در شهر با توجه ویژه به مبادی ورودی شهر تهران در استقبال از بهار ۱۴۰۱ و تلاش برای نمایان کردن این هویت برای مسافران نوروزی شد.
مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق برپایی موکب و اجرای نذرهای فرهنگی، ایجاد دالان نوری، توزیع گلدان در ورودی شهر، آموزش قوانین ترافیکی، جلب مشارکت سمن ها و نیروهای مردمی، برپایی ایستگاه سلامت، حرکت کارناوال گل و اجرای گروه های سرود را از جمله اقدامات پیشنهادی برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ عنوان کرد
این مسئول با اشاره به تقارن بهار ۱۴۰۱ با ماه مبارک شعبان خواستار جلب مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در این ایام شد.
محمدی بزرگراه شهید هاشمی را شریان اصلی و مسیری منتهی به مزار شهدا و اموات و درگذشتگان عنوان کرد و افزود: تصویر شهدای گرانقدر دفاع مقدس در همه جا نقش بسته است و به منظور پر رنگ جلوه دادن تصاویر شهدای مدافع حرم نیز اقداماتی در این مسیر برای زنده نگهداشتن نام و یاد این عزیزان انجام شود.

انتهای پیام 

۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 18900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =