بوستان شهدای گمنام زینبیه در شرق تهران افتتاح شد

بوستان شهدای گمنام زینبیه با حضور معاون شهردار در شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش شهر، همزمان با پنجمین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه۱۳ و به مناسبت هفته منابع طبیعی، بوستان شهدای گمنام زینبیه با حضور نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی احمدی شهردار منطقه۱۳، امیر مشایخی فرمانده پادگان آموزشی ۰۱ و مسئولان شهرک زینبیه و جمعی از شهروندان، افتتاح و به بهره برداری رسید.  

در ابتدای این مراسم، ضمن گل افشانی مزار شهدای گمنام شهرک زینبیه، شرکت کنندگان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کردند و تندیس این جشنواره توسط معاون امور مناطق شهرداری تهران رونمایی شد. 

در ادامه، مسئولان با کاشت دو نهال سرو سدروس و ۵۰ اصله نهال میوه و پهن برگ به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، در جوار مقبره شهدای گمنام شهرک زینبیه، یاد رشادت های این شهدا را گرامی داشتند. 

همچنین در قالب ایستگاه‌هایی نیز با عنوان محیط زیست، پسماند، فضای سبز، نقاشی کودکان، سلامت، سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و یادواره شهدا، به شهروندان و مراجعه کنندگان خدمات مختلفی ارائه کردند. 

بوستان شهدای گمنام شهرک زینبیه منطقه ۱۳ در ۷۰۰ متر مربع احداث و به آبنما و مبلمان شهری تجهیز و مزین به فرش گل و صد نهال و درخت از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ شده است.

اجرای سرود ملی توسط گروه مارش، امضای یادمان اولین جشنواره شهید باکری، سخنرانی فرمانده پادگان آموزشی ۰۱ از دیگر بخش های این مراسم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 18922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =