شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به پیشرفت پروژه زیرگذر سواره‌رو خیابان متین گفت: امیدواریم طی سه ماه آینده بتوانیم این پروژه را زیربار ترافیکی ببریم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با اشاره به پیشرفت پروژه زیرگذر سواره رو خیابان متین، گفت: قرارداد اجرایی این پروژه از اواسط آبان ماه به پیمانکار ابلاغ شد که به دلیل محدودیت هایی که در بحث معارضین وجود داشت، روند اجرایی در ماه های ابتدایی پروژه به کندی پیش رفت.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده با دستگاه های ذی ربط از جمله شرکت راه آهن تهران، پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است. تمام شمع های پروژه در دو طرف محور راه آهن نصب شده است؛ اما پروژه با چند مشکل مواجه است که یکی از آنها بحث انتقال خط لوله آب اسلام شهر است که  یکی از معارضین پروژه محسوب می شود.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: ان شالله طی چند روز آینده با قرارداد جدیدی که خواهیم بست و با انحراف مسیر لوله انتقال آب، این مشکل برطرف خواهد شد. یکی دیگر از مشکلات سر راه این پروژه، وجود ۲۰۰ اصله درخت در رمپ های غرب به شرق و شرق به غرب پروژه است که در این مورد با مجوزی که از شورای شهر تهران اخذ کردیم، پیمانکار مربوطه با جابه جایی این درخت ها، در حال برطرف کردن مشکل است.

شنگی با بیان اینکه از این مرحله به بعد، سه فاز اجرایی پیش رو داریم، اظهار کرد: این فازهای اجرایی عبارتند از نصب سازه زیر پل که شروع قالب گیری برای تیرهای  عرضی تا چند روز آینده اجرایی می شود. فاز بعدی نصب شاسی ها است که با هماهنگی های انجام شده با شرکت راه آهن، طی روزهای آینده به محل پروژه انتقال داده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اما با توجه به محدودیت هایی که برای نصب این شاسی ها وجود دارد، از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین امکان نصب این شاسی ها وجود ندارد که ان شاءالله ۱۵ فروردین شروع عملیات نصب شاسی انجام می شود. فاز سوم بحث خاک برداری تونل است و امیدوار هستیم طی سه ماه آینده بتوانیم پروژه را زیربار ترافیکی ببریم.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 18947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =