حفظ طبیعت و محیط زیست از واجبات است

مراسم ویژه روز درختکاری در منطقه۲۱، امروز و با حضور شهردار، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و مدیران شهری منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این مراسم گفت: اساسا زندگی انسان ها وابسته به روییدنی ها است؛ طبیعت و هرآنچه که متعلق به آن است در خدمت ماست و خیر و برکت به همراه دارد.

وی افزود: در آیات و روایات اسلامی می خوانیم که قدر و منزلت طبیعت را باید دانست. حتی در اشعار فارسی نیز شاعران در راستای اهمیت درخت و طبیعت شعرهای بسیاری سروده اند.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه بیان کرد: نگهداشت و گسترش فضای سبز شهری از جمله مهمترین اولویت های اجرایی مدیریت شهری است و همکاران ما در این حوزه بسیار خوب عمل کرده اند.

کاشانی پور اظهار داشت: فرهنگ سازی در بین شهروندان و خانواده‌ها در حوزه حفاظت و صیانت از محیط زیست و فضای سبز از درجه اهمیت بسزایی برخوردار است. چراکه همراهی و همدلی شما در کنار مدیریت شهری مایه خیر و برکت است.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: شعار منطقه به دیار نوآوری تغییر یافته، زیرا صنایع و کارخانجات دست به اقدامات نوین و بزرگی زده اند. در مبحث حفظ محیط زیست و توسعه سرانه های فضای سبز نیز به لطف خداوند کارهای بزرگی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام 

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 18985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =