ایران اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را به موقع تلافی می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم بتوانیم سرزمینی آزاد را به نسل آینده معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه نسل جوان نعمتی است که در کشور از آن برخوردار هستیم، اظهار کرد: باید بهترین استفاده را از این نسل داشته باشیم.

وی ادامه داد: ساعت ۱:۲۰ بامداد مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق موشک باران شد. اسرائیلی ها در این زمینه خودنگهدار هستند و اخبار خود را نشر نمی دهند.

چمران همچنین تصریح کرد: اسرائیل باید متوجه باشد که ایران اسلامی در تلافی کردن جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی نشیند و حرکت خود را به موقع انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام موج تبلیغاتی در دنیا به نفع اوکراین شروع شده است، گفت: دیروز در عربستان ۸۱ نفر گردن زده شدند و دنیایی که برای عده ای سخن می گویند هیچ سخنی از این که با شرایط قرون وسطایی افراد را گردن می زنند به میان نمی آورند چون زیر چتر آمریکا هستند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ۴۷ کودک یمنی در ایام اخیر توسط عربستان کشته شدند و این تعداد کشته چون مسلمان هستند همچون کشته شدگان بوسنی مورد حمایت قرار نگرفتند.

چمران با بیان اینکه دنبال کردن وحدت ملی و قدر دانستن مقام معظم رهبری بسیار مهم است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم سرزمینی آزاد را به نسل آینده معرفی کنیم.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 18992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =