تشکیل قرارگاه مانع‌زدایی از پروژه‌ها و طرح‌های منطقه۲۱

به ریاست شهردار منطقه۲۱ و با حضور معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه، چهارمین جلسه قرارگاه مانع‌زدایی از طرح‌ها و پروژه‌های شهری این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای جلسه گفت: در نص صریح قرآن مجید به صراحت می خوانیم که هرآنچه از خوبی و بدی انجام دهید، نتیجه آن عمل را خواهید دید. پس چه شایسته تر که‌ وظایف محوله خود در امور مرتبط با شهر و شهروندان را به درستی پیش ببریم.

وی افزود: تمامی طرح ها و پروژه ها در سایه کار کارشناسی و تخصصی، پیشبرد مطلوب و تضمین شده ای خواهند داشت. می بایست کاری کرد که فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشیم.

کاشانی پور تاکید کرد: مسیر انجام کارهای اداری را برای شهروندان در چارچوب قوانین و تا حدی که مورد نیاز است، تسهیل کنیم. 

شهردار منطقه۲۱ بیان کرد: تلاش داریم در دوره کنونی با شفافیت و مدیریت در اتاق شیشه ای، مردم را به مجموعه مدیریت شهری به عنوان خدمتگزار حقیقی شهر، امیدوار و خوشبین تر کنیم.

در جلسه قرارگاه مانع زدایی از طرح ها و پروژه های منطقه۲۱، هر یک از معاونین و مدیران ارشد منطقه در خصوص موانع و موضوعات مرتبط با حوزه خود به بحث و گفتگو پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع یاد شده اتخاذ شد و به تصویب اعضای قرارگاه رسید.

انتهای پیام 

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 19069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =