آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۹ برای ایجاد جوی آرام در مراسم چهارشنبه سوری

شهردار منطقه ۱۹ از آماده‌باش و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه‌سوری امسال خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: به منظور ایجاد جوی آرام در مراسم چهارشنبه آخر سال ضمن آماده باش کلیه عوامل خدمات شهری و شهرداران نواحی از ساعت ۱۷ روز سه شنبه، تجهیزات لازم از جمله واترجت، خاور و کپسول های آتش نشانی برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه سوری تدارک و کلیه تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری می شود.
او با اشاره به اجرای اقدامات پیشگیرانه در قبل، حین و بعد از مراسم چهارشنبه سوری ادامه داد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی سرشاخه های درختان، لاستیک های فرسوده، ضایعات و زباله های ناشی از خانه تکانی ها روزانه به طور مستمر در نواحی پنجگانه جمع آوری و از صبح روز سه شنبه نیز سطل های زباله مکانیزه در چندین نوبت تخلیه خواهد شد.
شهردار منطقه به استقرار نمایندگان ارگان ها و مدیران شهری در ستاد مدیریت بحران منطقه اشاره کرد و افزود: به منظور انجام هماهنگی و مدیریت بهینه برای جلوگیری از بروز حوادث، سامانه فرماندهی حادثه (ics) عصر روز سه شنبه در پایگاه ویژه مدیریت بحران با حضور نمایندگان عمومی و تخصصی این پایگاه تشکیل می شود.
هدایت ادامه داد: برای مدیریت هرچه بیشتر بحران و پیشگیری از آتش افروزی ها، اکیپ های انضباط شهری با کپسول های آتش نشانی در نقاط حساس از جمله بوستان بزرگ ولایت مستقر شده و پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل خدمات شهری نسبت به پاکسازی کامل محیط، نظافت و رفت و روب اقدام خواهند کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای گروه سرود دسته جمعی در مقابل مترو عبدل آباد، آموزش های مجازی با عنوان پویش در خانه بمانیم، تولید محتوا و پخش کلیپ از طریق کانال های مجازی محلات این منطقه از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای آخرین چهارشنبه سال است.

انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 19119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =