امیدواریم مذاکرات وین به گونه ای پیش برود که ضربات شکننده گذشته بر پیکر کشور وارد نشود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه بعدی شورای اسلامی شهر پس از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در ابتدای پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز ۲۵ اسفند ماه سالگرد بمباران شیمایی حلبچه به دست رژیم صدام که بخشی از خاک و مردم خود را به خاک و خون کشید، اظهار کرد: ما چند ساعت بعد از این حادثه در محل حضور داشتیم و وضعیت بد و صحنه‌های فاجعه بار و غم انگیز را شاهد بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یک حکومت مردم خود را به خاطر روی خوش نشان دادن به دشمنان ایران وحشیانه بمباران کرد و کسی چیزی به آن نگفت و این دوگانگی در تبلیغات؛ آن موقع هم به شدت رواج داشت.

وی با بیان اینکه اگر کسی از دشمن آسیب می دید همه جا رسانه‌ای می شد اما کسی از اقدام وحشیانه صدام سخن نمی گفت، یادآور شد: در سردشت صدام بمباران شیمیایی انجام داد و کسی چیزی به او نگفت و حتی در بغداد کارخانه ای برای تولید بمب شیمیایی برای او تاسیس کردند که ناچار به تهیه بمب از اروپا نباشد.

چمران در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: امیدواریم در ایام عید و کش و قوس نوروز عید بزرگ نیمه شعبان فراموش نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) در دنیایی که ظلم آن را فرا گرفته، شرایط به عدل جهانی بیانجامد، خاطرنشان کرد: باید برای فرج امام زمان هم دعا و هم عمل کرد و در این راستا باید به دستورات قرآنی و اسلامی توجه داشت.

وی با بیان اینکه ادیان دیگر نیز در انتظار یک مصلح هستند، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم حضور امام زمان(عج) را در زمان غیبت خود درک کنیم.

چمران با اشاره به اینکه جلسه بعدی شورای اسلامی شهر پس از ۱۳ فروردین ماه آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید ما این است که سال آینده برای تمام ملل به ویژه ملت ما سال پیروزی و برپایی حکومت عدالت جهانی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به خوبی پیش برود و ضربات شکننده گذشته بر پیکر ما وارد نشود و آیت الله رئیسی و دولت با برنامه ریزی خوبی که دارند سر و سامانی به وضعیتی که در کشور ایجاد شد، بدهند و امسال سال موفقیت باشد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 19124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =