اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور برای بازسازی اتوبوس‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور برای بازسازی اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده بود که انتظار داریم شهردار تهران گزارش مفصلی را در این خصوص ارائه دهد که اگر این اتفاق بیفتد شاهد شرایط خوبی در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ به شورای نگهبان ارجاع شده است، اظهار کرد: پنج ردیف در بندهای الحاقی وجود دارد که در بازسازی حمل و نقل عمومی داخل شهر تهران بسیار مهم است که انتظار داریم شهردار تهران توجه ویژه به آن داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: اولین روزهای سال فرصت بسیار خوبی است که شهرداری نسبت به تجهیز و تعمیر پله های برقی سطح شهر تهران اقدام کند.

سلیمانی با اشاره به بندهای لایحه بودجه کشور بیان کرد: لایحه ارسالی بودجه کشور در صورت نهایی شدن می تواند به حمل و نقل تهران کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به تحویل اتوبوس به شهرهای کشور اظهار کرد: قرار بر این بود ۹۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شود که با هماهنگی های ما به هزار دستگاه رسید.

چمران افزود: یک هزار دستگاه اتوبوس به تهران تحویل داده می شود که اگر دیر اقدام کنیم دیگر شهرها سهم خود را می گیرند و سهم تهران کمتر می شود که با هماهنگی های انجام شده با شهردار تهران قرار شد پیگیری صورت بگیرد و یک هزار دستگاه اتوبوس جدید در اختیار تهران قرار بگیرد.

وی همچنین تصریح کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور برای بازسازی اتوبوس ها در نظر گرفته شده بود که انتظار داریم شهردار تهران گزارش مفصلی را در این خصوص ارائه دهد که اگر این اتفاق بیفتد شاهد شرایط خوبی در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 19128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =