آیین تجلیل از نویسندگان دهه هشتاد و نود در منطقه۲۱ برگزار شد

آئین تجلیل از نویسندگان دهه هشتادی و نودی و رونمایی از کتاب عرشیان با حضور شهردار منطقه۲۱، مدیران شهری، خانواده معظم شهداء، جوانان و نوجوانان نویسنده و اهل قلم به همت سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران، معاونت اجتماعی و خانه فرهنگ نوردانش در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی-کاربردی کوشا برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان؛ مراسمی با هدف تکریم و تجلیل از جوانان و نوجوانان اهل قلم این منطقه به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی کوشا برگزار شد.

حسین کاشانی پور، شهردار منطقه۲۱ در ابتدای این مراسم گفت: این نوید را به جوانان اهل قلم این منطقه خواهم داد که با استفاده از ظرفیت های در اختیار شهرداری، کارگاه هایی با هدف افزایش توانمندی شما در امر نگارش با حضور اساتید برجسته این حوزه به زودی برگزار شود.

وی افزود: باعث افتخار است که جوانان و نوجوانان گام چهارم انقلاب، امروز با نگارش آثار خود در موضوعات متنوع، نام خود را به عنوان سپاه اهل قلم مطرح کرده اند.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: در باب اهمیت نگارش و قلم زدن، همین بس که در آیه قرآن کریم به صراحت می خوانیم؛ "ن والقلم و مایسطرون". سوگند به قلم و آنچه می نگارد. نسل جوان ما چه زیبا این مطلب را درک کردند و دست به خلق آثار خود زدند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم، از جمعی از خانواده معزز شهداء و جوانان اهل قلم منطقه۲۱ تجلیل به عمل آمد و از کتاب عرشیان توسط شهردار منطقه رونمایی شد.

انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 19145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =