نصب تجهیزات ترافیکی و جمع‌آوری گل‌فروشان در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)

شهردار منطقه ۱۹ از نصب تجهیزات ترافیکی و اجرای طرح جمع‌آوری گل‌فروشان و بساط‌گستران در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) برای سهولت تردد شهروندان و کنترل ترافیک پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به برگزاری آیین دیرینه زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخرسال و لزوم اجرای تدابیر لازم برای آماده سازی این معابر و روانسازی ترافیک گفت: در همین راستا ضمن هم افزایی و انجام هماهنگی های لازم با پلیس راهور برای هدایت ترافیک در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)،  تجهیزات ترافیکی مورد نیاز شامل کله قندی، استوانه های ایمنی و چراغ های LED تحویل راهور شده است.
همچنین به منظور بهسازی ترافیکی بزرگراه های خلیج فارس و شهید هاشمی، ضمن ساماندهی گاردریل ها، تابلوهای توقف ممنوع و خطرنما در این محورها نصب شد.  
او در ادامه با اشاره به اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر منتهی به بهشت زهرا (س) با هدف تردد ایمن تر و رفع گره های ترافیکی اظهار کرد: در همین راستا فعالیت اصلاح هندسی انتهای بزرگراه شهید هاشمی ورودی بهشت زهرا (س) در مسیر شمال به جنوب و برعکس برای تعریض این محور در حال انجام است.
او گفت: علاوه بر این درب باب الزهرا (س) باهدف تأمین دسترسی ایمن به بهشت زهرا (س) و نیز مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران قم در قالب ایجاد دوربرگردان اصلاح خواهد شد.
شهردار منطقه یکی از اقدامات ویژه برای کاهش ترافیک و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا (س) را اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی گل فروشان و بساط گستران اعلام و خاطرنشان کرد: فعالیت این افراد  باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محورها شده و در همین راستا عملیات جمع آوری آن ها با مشارکت نیروی انتظامی و راهور، نیروهای شهربان و حریم بان و نیروهای یگان حفاظت منطقه و استقرار یگان ویژه امداد از روز چهارشنبه پایانی سال تا یک فروردین سال جدید، اجرا می شود.

انتهای پیام 
 

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 19217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =