جمع‌آوری حصار کارگاهی پروژه بزرگراه متوسلیان-سه‌راهی باغستان

شهردار منطقه ۲۱ در جشن میلاد باسعادت امام زمان(عج)، از جمع‌آوری حصار کارگاهی پروژه بزرگراه متوسلیان-سه‌راهی باغستان برای سهولت در تردد شهروندان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان گفت: چه مناسبتی از این زیباتر که شهروندان در شب نیمه شعبان، میهمانان ویژه جشن بزرگی باشند که به واسطه میلاد امام زمان(عج) و به همت مجموعه مدیریت شهری برپا شده است.

وی ادامه داد: انتظار فرج شیرین است. ما بر این اعتقادیم که با دوری از محرمات و انجام واجبات و مستحبات می‌توانیم پیروان راستینی برای حضرت صاحب الامر(عج) باشیم‌.

شهردار منطقه۲۱ افزود: با عنایت به فرازی از دعای عهد می‌بینیم که می‌توان اصول مدیریت شهری مهدوی را استخراج کرد؛ و آن چیزی نیست جز شهری آباد و پیشرو و شهروندان مکرم و برخوردار. این فراز مبنای فکری مدیریت شهری منطقه۲۱ است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم در تلاشیم این مهم را محقق سازیم.

کاشانی پور تاکید کرد: از ابتدای حضورم در منطقه۲۱ نزدیک به چهار ماه می گذرد. طی این روزها مهم‌ترین دغدغه ام در حوزه عمرانی، رفع گره ترافیکی در بزرگراه متوسلیان_سه راهی باغستان بود. این نوید را به شهروندان و مسافران عبوری می دهم که حصار کارگاهی این پروژه، امروز همزمان با برپایی جشن میلاد امام زمان در حال جمع‌آوری است و همکاران من شبانه روزی تلاش می کنند تا هرچه سریعتر مسیر به حالت اولیه بازگردد و در روزهای شلوغ نوروز، هم وطنان عزیز با سهولت بیشتری در این مسیر شریانی تردد کنند.

لازم به ذکر است؛ طی این برنامه مناسبتی، شهروندان از سخنرانی استاد قنبری، هنرنمایی گروه هنرمندان کودک، گروه موسیقی سنتی آذری و گروه تواشیح بهره مند شدند.

انتهای پیام

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 19314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =