ابلاغ بخشنامه‌ای به منظور ساماندهی و جلوگیری از تضییع حقوق نیروهای حجمی /۷۰ درصد مدیران انتصابی از درون شهرداری انتخاب شده‌اند

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران درباره مهمترین اقدامات این معاونت در ماه‌های اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره عملکرد این معاونت در ۶ ماه اخیر گفت: یکی‌ از مهمترین موضوعاتی که در این چند ماه دنبال شد بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری بود که بر اساس آن ۷ هزار نفر از ایثارگران طبق قانون تبدیل وضعیت می شوند. همچنین کمیته انتصابات را در این مدت تشکیل دادیم و نیروهای جوان و شایسته را به ویژه در درون شهرداری شناسایی کردیم و نتیجه آن این بود که بیش از ۷۰ درصد از مدیران منصوب شده در این دوره از درون شهرداری بودند.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت حقوق کارکنان و ارتقای آن هم از موارد مورد توجه بود که با هماهنگی با سازمان استخدامی مقدمات این کار فراهم شده است.ضمن اینکه تشکیل ستاد برای ارتقای بحث رفاه کارکنان شهرداری از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این چند ماهه است.

معاون شهردار ادامه داد: در مورد ساماندهی نیروهای حجمی بخشنامه ای هم ابلاغ شده است.

فروزنده ادامه داد: در بحث فرایندها، ۱۰ فرایند فسادزاد از جمله صدور پروانه و پایان کار ساختمانی را شناسایی کردیم تا نسبت به اصلاح و کوتاه کردن زمان آن‌ اقدام کنیم. همچنین رسیدگی به مناطق  محروم و جنوبی شهر، عدالت در نظام پرداخت و تغییر روند و سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان دیگر موارد دنبال شده را تشکیل می دهند.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اضافه کرد: یکی دیگر از کارهای انجام شده در ماه‌های اخیر این بود که اصلاحیه بودجه را با تغییر رویکرد هایی مانند افزایش بهره وری و ایجاد بستر مشارکت مردم در سرمایه گذاری و اولویت بندی پروژه ها مدنظر قرار دادیم. در کنار آن تلاش کردیم تناسب بین بودجه و سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد کنیم؛ تعامل با شورای اسلامی را به عنوان مجموعه بالادستی شهرداری و سیاست گذار و ناظر بر شهرداری دنبال می کنیم.

وی یادآور شد: در حوزه فناوری یکپارچه سازی سامانه ها را برای ایجاد بستر تهران هوشمند و دنبال کردن رویکردهای تحولی در شهرداری بر اساس هوشمندسازی در دستور کار قرار دادیم.

فروزنده در پایان درباره وضعیت نیروهای حجمی شهرداری تهران تاکید کرد: به جز نیروهای ایثارگر که تبدیل وضعیت می شوند برای سایر نیروهای حجمی نیز بخشنامه ای را آماده کردیم تا ابلاغ کنیم که بر اساس آن نظارت عالیه ای بر وضعیت آنها از جمله بیمه و کارکرد صورت گیرد تا حقوق شان ضایع نشود.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 19315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =