سال ۱۴۰۱، سال رونق حمل و نقل عمومی پایتخت خواهد بود/ اضافه شدن ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی خود خطاب به مردم تهران با اعلام این خبر که تا پایان سال، هزار دستگاه اتوبوس را به ظرفیت حمل و نقل اضافه می کنیم، افزود: از همین روی برای سال ۱۴۰۱ طبق تعهدات دولت، موضوع حمل و نقل عمومی پر رونق خواهد بود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه اطلاع‎ رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک نوروز، درحالی که سال ۱۴۰۱ را سالی مشحون از موفقیت ها و پیروزی ها برای ملت ایران خواند، بیان کرد: هم زمانی این سال با نام و یاد امام زمان در ایام ولادت ایشان آغازگر و نشانه موفقیت های ملت ایران در آینده خواهد بود.   

او در ادامه گفت: دولت امیدوار است که سقف بودجه را در ماه های اولیه این سال تحقق بخشد تا بتوانیم در جهت کمک به مردم و کاهش قیمت ها و افزایش خدمات، اقدامات اساسی را انجام دهیم.

نائب رئیس شورا ضمن پیشنهاد ارائه گزارشی از تحقق شعار سال ۱۴۰۰ خطاب به مسئولین، در ادامه عنوان کرد: با اینکه دولت جدید نیمی از سال را در اختیار داشت، اما اقدامات مناسبی را در جهت گشایش کسب و کار و مانع زدایی از صدور مجوزها انجام داده است که این موضوع آثار خوبی دارد و ما نیز در شورای شهربیشترین تلاش خود را صرف کاهش زمان صدور پروانه کردیم که اولین مصوبه ما در بدو ورود به شورا در این رابطه بود  و در پایان سال ۱۴۰۰ نیز مصوبه تکمیلی دیگری در خصوص کاهش برورکراسی صدور پروانه و ساخت و ساز داشتیم. و این یعنی عزمی جزم شده که خدمات آسان تر صورت بگیرد.

سروری سپس درخصوص برنامه‏ ها و فعالیت های شورا گفت: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تلاش کردیم نگاهی تحولی به شهرداری و مدیریت شهری به وجود بیاوریم و مخروط بودجه بندی را تغییر دهیم تا اولویت های بودجه را در مناطاق جنوبی تهران تحقق بخشیم و این یعنی بیشترین سطح خدمات ۱۴۰۱ برای کاهش فاصله شمال و جنوب تهران است و ما در این مدت کوتاه نیز توانستیم بخش قابل ملاحظه ای از این برنامه را محقق کنیم.

او همچنین بیان کرد: برای تهرانی که دچار کمبود وسائل و تجهیزات حمل و نقل است، تا پایان سال، هزار دستگاه اتوبوس را به ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی اضافه کرده ایم و از همین روی برای سال ۱۴۰۱ طبق تعهدات دولت، موضوع حمل و نقل در حوزه مترو، اتوبوس و تاکسی پر رونق خواهد بود و این تلاشی است برای کاهش آلودگی و افزایش ظرفیت های حمل و نقل عمومی پایتخت.

نائب رئیس شورا در پایان خطاب به شهروندان اظهاری امیدواری کرد که با تلاش شورا و اقدامات شهرداری سالی پر از موفقیت و خدمت را به مردم عزیز تهران ارائه خواهیم کرد و این امیدیست که در سال ۱۴۰۱ به تحقق خواهد نشست، چون نمایندگان شما در شورای شهر عزم خود را برای نظارت مستمر وهدایت دقیق و اعمال حمایت های جدی جزم کرده اند تا زمینه های تحقق وعده بودجه ۱۴۰۱ و شعارهای انتخاباتی را محقق کنند.

انتهای پیام/

۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 19373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =