بیشترین تخلف گزارش شده در شهرداری تهران اعلام شد

رئیس کمیته شفافیت سه حوزه شهرسازی، عدم پیگیری شکایات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و موضوع حریم شهر تهران را بیشترین تخلفات اعلام شده به شماره تماس اعلامی به منظور ارسال گزارش‌های تخلفات شهرداری اعلام کرد.

به گزارش شهر، احمد صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از زمان اعلام شماره تماس برای ارسال گزارش‌های تخلفات شهرداری تهران  بیشترین تخلفات در چه زمینه‌هایی گزارش شده است، گفت: بیشترین تخلفی که از طریق این سامانه و شماره تماس اعلام شده، مربوط به تخلفات حوزه ساخت و ساز است.

او ادامه داد: همچنین شکایت به سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مورد دیگر است که افراد در این سامانه‌ها شکایت کردند اما به آن پاسخ داده نشده است. به علاوه موضوع حریم شهر تهران سه زمینه‌ای هستند که بیشترین شکایات در مورد آن‌ها ثبت شده است. 

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا به این شماره تماس هنوز هم پیام ارسال می‌شود  گفت: بله، هنوز هم پیام دریافت می‌شود. هر زمانی که در سایت شخصی خودم این شماره را اعلام می‌کنم و در خبری مجددا اطلاع‌رسانی می‌کنم، مجددا پیام‌رسانی شروع می‌شود و ما پیام‌های جدیدی را دریافت می‌کنیم. 

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که نتیجه حاصل شده از پیام‌های ارسال شده به این شماره تماس چه بوده است، بیان کرد: تعدادی از این پیام‌ها خارج از مباحث مربوط به حوزه مدیریت شهری هستند. برخی از پیام‌ها حتی از استان‌های دیگر و شهرستان‌ها ارسال می‌شود. بنده تا جایی که توانستم و از ظرفیت شخصی خود استفاده کردم پیام‌ها را منعکس کردم. 

صادقی در پاسخ به اینکه چه مواردی بیشتر به مجموعه مدیریت شهری منعکس شده توضیح داد: برای مثال مسائلی که در حوزه مدیریت شهری خارج از شهر تهران است، از جمله سگ‌های ولگرد اطراف شهر تهران از جمله این موارد بود که بین شهرداری تهران و شهر ری و شهرهای اطراف هماهنگی کردیم که حتی در جمع آوری نیز به شهرداری‌های این شهرها کمک شود. 

عضو شورای شهر تهران در ادامه از هماهنگی با سازمان بازرسی شهرداری بمنظور پیگیری پیام‌های ارسال شده خبر داد و گفت: اما آنچه مربوط به داخل مجموعه مدیریت شهری شهرداری تهران می‌شود را با تیم بازرسی هماهنگ کردیم تا از طریق درگاهی این شکایات به مجموعه بازرسی شهرداری تهران ورود پیدا کند و سپس سازمان بازرسی آن‌ها را پیگیری کند و به شورای شهر نتیجه را اعلام کند. 

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در واکنش به اینکه گزارش‌های ۱۳۷ هر چند ماه یکبار در سامانه شافیت بروزرسانی می‌شد اما در دوره جدید مدیریت شهری این اتفاق رخ نداده، بیان کرد: این یکی از مواردی است که باید پیگیری کنیم تا این اتفاق مجددا رخ دهد.

به گزارش ایلنا، احمد صادقی در جلسه چهاردهم شورای شهر تهران شماره تماس ۰۹۳۹۹۸۰۳۰۰۹ را به منظور اعلام گزارش های تخلفات در شهرداری تهران اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 19380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =