کیفیت ارائه خدمات به نمازگزاران پایانه‌های مسافربری پایتخت بررسی شد

با حضور سید علی مهدیان در بازدید میدانی پایانه‌های مسافربری تهران، وضعیت نظافت، بهداشت و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به مسافران و نمازگزاران مساجد پایانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، بازدید میدانی از پایانه‌های مسافربری جنوب و غرب تهران با حضور سید علی مهدیان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور و هیئت همراه،  وحدت‌کار مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و حجت الاسلام حامدپور دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری تهران انجام شد.

مهدیان در نشست ارزیابی وضعیت مسجد ترمینال جنوب گفت: همانگونه که مستحضرید، ستاد اقامه نماز کشور به عنوان نهادی حاکمیتی و سیاستگذار در امر اقامه نماز در کشور، ضمن شناسایی و پیگیری موانع و مشکلات اقامه نماز در جامعه، از طریق دستگاه‌های متولی، نسبت به ابلاغ وظایف و تکالیف حاکمیتی و قانونی هر یک از دستگاه‌های اجرایی در قالب برنامه‌های سالیانه اقدام می‌کند و در پایان هر سال نتایج نظارت‌ها و ارزیابی‌های انجام گرفته به مسئولان مربوط ارائه و در صحن علنی اجلاس‌های سراسری نماز به آحاد جامعه منعکس می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، افزود : پخش اذان در پایانه، وضعیت نظافت و بهداشت، وجود سیستم سرمایشی گرمایشی و تهویه مناسب، صندلی‌ ویژه سالمندان و بیماران، مهرهای سالم و کتابخانه ادعیه و قرآن کریم از جمله نقاط مثبت مساجد پایانه‌های مسافربری پایتخت به شمار می‌رود که با نظارت همکارانم در مرکز فعالیت‍‌های دینی و تدابیر سازمان پایانه‌ها، سامان یافته است.

بنا بر گزارش روابط عمومی مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، در حال حاضر با تدابیر و تمهیدات ویژه مدیریت شهری، نماز جماعت در سه نوبت در مساجد و نمازخانه‌های چهار پایانه مسافربری شهر تهران اقامه می‌شود .

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 19523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =