اجرای طرح «سوار بر اتوبوس گردشگری، تهران را ببینیم» در منطقه۱۱

طرح «سوار بر اتوبوس گردشگری تهران را ببینیم» از مبدا اتوبوسرانی پایانه شهید کاوه باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۱۱، ستاد گردشگری شهرداری تهران وشرکت واحد اتوبوسرانی ویژه نوروز۱۴۰۱ آغاز شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، هدایی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه اعلام کرد: طرح «با اتوبوس گردشگری تهران را ببینیم» از مبدا پایانه شهید کاوه آغاز شد.

 او افزود: در این طرح گردشگری در تهران با تعداد ۶ دستگاه اتوبوس از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ باسرفاصله اعزام هر سی دقیقه یک دستگاه، از هفتمین روز فروردین آغاز شده است و تا پایان روز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

هدایی ضمن اشاره به آغاز این طرح ویژه نوروز ۱۴۰۱ با هدف معرفی گردشگری شهر تهران به مردم گفت: مسیر حرکت اتوبوس‌ها از پایانه شهید کاوه آغاز می‌شود و از مسیرهای پارک لاله، گذرفرهنگ و هنر خیابان کارگر، برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس‌آباد، موزه دفاع مقدس، موزه رضا عباسی، بوستان اندیشه، مجموعه کلاه‌فرنگی، باغ موزه قصر، موزه خوشنویسی، موزه پست، موزه پمپ‌بنزین، موزه عروسک‌ها و در نهایت در مسیر مجموعه تئاتر شهر به اتمام می‌رسد.

او خاطر نشان کرد: شهروندان برای استفاده و حضور در این تورهای اتوبوس‌گردی می‌توانند از ساعت۹ صبح الی۱۸ با حضور در پایانه اتوبوسرانی شهید کاوه از خدمات مذکور بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 19530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =