خدمات‌دهی ایستگاه استقبال از گردشگران منطقه ۱۵ به ۳۰ هزار مسافر

۳۰ هزار نفر از مسافران نوروزی طی هفته گذشته از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی بزرگراه امام رضا(ع) واقع در منطقه ۱۵ بازدید کردند و از خدمات آن بهره مند شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: امسال با افزایش سفرهای نوروزی نسبت به دو سال گذشته، مسافران نوروزی در ایستگاه استقبال و بدرقه شهرداری منطقه ۱۵ از خدمات گردشگری، اسکان نوروزی فرهنگیان، پلیس راهور و سلامت بهره مند شده اند.

صباغ ادامه داد: در این ایستگاه غرفه سلامت با توزیع رایگان ماسک و اندازه گیری قند و فشار خون، به مسافران خدمات ارائه کرده است. همچنین غرفه راهنمای گردشگری تهران نیز تاکنون با توزیع بیش از ۵ هزار بروشور معرفی اماکن و نقشه گردشگری تهران و نیز کتاب معرفی اماکن گردشگری منطقه، مسافران را برای استفاده از فرصت های دیدنی تهران آماده می کند.

به گفته او؛ برپایی سیاه چادر برای استراحت ساعتی مسافران، غرفه پذیرایی چای و آبجوش، نصب المان های نوروزی هفت سین و حاجی فیروز و دوربین نوروزی از جاذبه های ایستگاه استقبال مسافران جنوب شرق تهران است.

شهردار منطقه ادامه داد: در این ایستگاه نمایندگانی از آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی حضور دارند و پاسخگوی مراجعه کنندگان خود هستند.

برپایه این گزارش؛ شهردار منطقه به همراه معاون مالی و اقتصاد شهری و مدیر اداره روابط عمومی ضمن بازدید  از فعالیتهای ستاد گردشگری و ایستگاه های استقبال و بدرقه مسافران نوروزی، از همکاران مستقر در این ستاد قدردانی کردند.

انتهای پیام 

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 19541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =