برگزاری گردهمایی نوروزی توان‌یابان شهر تهران در منطقه ۱۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از برگزاری گردهمایی نوروزی توان‌یابان (معلولان) در بوستان ۲۲بهمن خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو با اعلام این خبر گفت: مراسم عیددیدنی توان‌یابان با همکاری و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و با حضور یک‌هزار خانواده افراد دارای معلولیت در بوستان ۲۲بهمن برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه همه ساله در یکی از بوستان‌های مناسب‌سازی شده با حضور افراد توان‌یاب به همراه خانواده‌هایشان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان عزیزان معلول و ارتقای حضور و مشارکت آن‌ها در جامعه اجرایی می شود.

عربلو یکی از اهداف برنامه دید و بازدید نوروزی توان‌یاب را آگاهی مسئولان شهری از نیازها و مشکلات افراد دارای معلولیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با احصا و شناسایی این مسائل در جهت مناسب‌سازی و رفع مشکلات و معضلات آن‌ها گام‎های موثری برداشته شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهار داشت: امسال شانزدهمین سالی است که این برنامه با گردهمایی یک‌هزار نفر از افراد توان‌یاب به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود و با برپایی برنامه‌های شاد و متنوع اعم از کاناوال‌های نوروزی، استیج شادی، مسابقات ورزشی، شهربازی، پذیرایی و... همراه خواهد بود تا فضای شاد و مفرحی برای این عزیزان فراهم شود.

به گفته وی؛ این برنامه در روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در بوستان ۲۲ بهمن واقع در خیابان قزوین نبش خیابان شهید عرب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 19547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =