آموزش رایگان کمک‌های اولیه و معاینه مسافران نوروزی در مجموعه گردشگری عباس آباد

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همکاری هلال احمر و در قالب طرح سلامت، اقدام به آموزش رایگان کمک‌های اولیه و معاینه مسافران و گردشگران نوروزی کرده است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در قالب طرح سلامت در ایام نوروز اقدام به آموزش رایگان کمک های اولیه در هنگام سفر و معاینه کامل مسافران و گردشگران به صورت رایگان توسط پزشک کرده است.

بر مبنای این طرح، ویزیت رایگان توسط پزشک متخصص و عمومی و آموزش کمک های اولیه برای شهروندان با هدف ارتقاء سطح توانایی شهروندان و مسافرین نوروزی به ویژه در ایام سفر توسط منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همکاری هلال احمر تهران و با ایجاد ایستگاه پزشک رایگان روز یکشنبه ۷ فروردین۱۴۰۱ برگزار شد.

در این طرح ۴۸ نفر از گردشگران و مسافران نوروزی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد چکاپ کامل و ویزیت رایگان شدند و برای ۳۰ خانواده آموزش  اولیه کمک های امدادی در سفر و در حالت وضعیت اورژانس انجام شد.

این طرح به همت اداره بحران و اچ اس ای منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و با همکاری سازمان هلال احمر تهران انجام شد و  گردشگران نوروزی از این طرح استقبال کردند.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 19548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =