بهسازی معابر منطقه ۱۴ با اجرای ۱۳۷ پروژه عمرانی

شهردار منطقه ۱۴ از انجام فعالیت‌های عمرانی شهری و بهسازی معابر به مناسبت آغاز سال نو در نواحی شش گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور با بیان این خبر گفت: در قالب تمهیدات نوروزی و آمادگی بهار ۱۴۰۱ و به منظور بهسازی معابر محلی؛ تاکنون  ۱۳۷ مورد فعالیت عمرانی با عناوین لکه گیری آسفالت، مرمت جداول و انهار، همسطح سازی دریچه ها، بهسازی پیاده روها و مرمت نوار حفاری معابر آسفالتی در نواحی شش گانه این منطقه انجام شده است.
سالاری پور با اشاره به اینکه لکه گیری آسفالت یکی از درخواست های مهم شهروندان است، افزود: در طرح ویژه نوروز بالغ بر چهار هزار مترمربع لکه گیری در معابر محلی از جمله خیابان های نبرد، ابوذر، پرستار، ائمه اطهار، شهیدان ارتش، شهید رحیمی سعیدی، شاه آبادی، افراسیابی و معابر منتهی به آن انجام پذیرفته است.
وی مرمت ۱۷۳ مترطول از انهار، بهسازی ۱۴۱ مترمربع از پیاده روها و مرمت ۱۱۱ مترطول از جداول را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.
شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر خدمت رسانی کیفی به شهروندان یادآور شد: رفع نیازهای محلات اعم از عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی از طرق مختلف از جمله بازدیدهای دوره ای مدیران، نظارت مستمر کارشناسان، درخواست های مردمی و مشارکت شهروندان احصاء می شود و در دستور کار مدیریت شهری قرار می گیرد.

انتهای پیام 

۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 19584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =