توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پایتخت/تداوم اجرای برنامه‌های حمایتی در ماه رمضان

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فاز اول توزیع بسته‌های کمک معیشتی در قالب طرح "وقت مهربانی" در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهر تهران رو به اتمام است.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد احمدی صدر ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با بیان این مطلب گفت: فاز اول توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی که همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشیریت و فرارسیدن عید نوروز با هدف حمایت از افراد آسیب‌دیده، خانواده معتادین متجاهر، خانواده کودکان کار و معلولین و نیازمندان در قالب طرح "وقت مهربانی" آغاز شده بود، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

احمدی صدر افزود: فاز دوم توزیع این بسته‌ها نیز همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز می شود و از طریق مراکز زیر مجموعه این سازمان در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن اشاره به سایر برنامه‌های این سازمان  در سال جدید افزود: علاوه بر اهدای این بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، برنامه‌های متنوع و مفرحی نیز در قالب جشن‌های نوروزی در تمامی  مددسراهای شهر تهران برگزار شد تا ضمن ایجاد نشاط و انگیزه هرچه بیشتر برای تکمیل روند بهبودی و سلامت روحی و جسمی مددجویان، ایامی شاد را برای این عزیزان که از نعمت خانواده محروم و یا از آنها  دور هستند ، فراهم‌ کند.

انتهای پیام/

۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 19585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =