اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، تفریحی و خدماتی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، تفریحی و خدماتی به مناسبت نوروز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴،محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در تشریح اهم این فعالیت ها که همزمان با استقبال از بهار آغاز و همچنان ادامه دارد، گفت: در حوزه خدمات شهری و محیط زیست، بوستان‌ها و فضاهای سبز با  اجرای بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع فرش گل، برپایی و اهدای سفره هفت سین و بازپیرایی بیش از ۶ هزار مترمربع فضاهای سبز آماده سازی شد.
وی افزود: تامین روشنایی و نورپردازی معابر همچنین  فعالیت های نگهداشت و نظافت محله ها از جمله فعالیت های بهاری است که همچنان ادامه دارد. 
سالاری پور درخصوص اقدامات حوزه ترافیک نیز به اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر خط کشی های محوری همچنین خط کشی عابر پیاده در ۶۰ مقطع، ایمن سازی پهلوگاه های اتوبوس، تجهیزات ترافیکی، خط کشی ها، ساماندهی و ایمن سازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، اصلاح هندسی معابر و خیابان ها اشاره کرد.
وی در ادامه از اجرای پویش های ورزشی، فرهنگی و آموزشی از جمله بهار ایمن، لبخند محروم  وکمک های مومنانه، خانه تکانی منزل مادران شهدا، کارگاه های شهروندی و مسابقات متنوع هنری و ورزشی در کناربرپایی کاروان ها و جشن ها به عنوان بخشی از فعالیت های اجتماعی نام برد.
شهردار منطقه همچنین از اتمام پروژه های نیمه تمام، همچون تکمیل تقاطع غیر همسطح بزرگراه امام علی (ع) و ده حقی، دیوار حائل تقاطع این بزرگراه با خیابان خاوران، تکمیل ساخت  سوله بحران در کنار پیاده رو سازی، مناسب سازی و رفع نقاط آبگیر به عنوان فعالیت های حوزه عمران به منظور توسعه و آبادانی منطقه خبر داد.

انتهای پیام 

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 19606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =