دیدار نوروزی معاون هماهنگی شهرداری تهران با خانواده شهید در منطقه۱۱

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه۱۱ در بازدید نوروزی از این منطقه با خانواده شهید سعید مصطفی بنا دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰ فروردین به مناسبت ایام نوروز، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه۱۱، معاونین امور اجتماعی فرهنگی و برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه و جمعی از همراهان، به منظور دید و بازدید نوروزی به دیدار خانواده شهید سعید مصطفی بنا رفتند.

 بر اساس این گزارش، شهید مصطفی بنا از شهدای تازه تفحص شده منطقه۱۱ است و معاون شهردار تهران و مدیران شهری منطقه۱۱ به منظور دید و بازدید نوروزی به منزل شهید رفته و با مادر و پدر شهید به گفت و گوی صمیمانه پرداختند.

گفتنی است؛ پیش از این، طی بازدید های دوره ای از منزل شهدا، خدماتی از جمله مرمت منزل، اقدامات نوروزی شامل رنگ آمیزی، لکه گیری ساختمان و رفع برخی نواقص در ساختمان محل سکونت خانواده معزز شهید توسط شهرداری منطقه۱۱ تهران انجام شده بود که در این دیدار از روند و کیفیت ارائه خدمات نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام 

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر: 19635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =