بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اماکن گردشگری و تاریخی منطقه۱۱

نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به منظور بررسی میدانی اقدامات نوروزی و ارایه خدمات به گردشگران توسط موزه ها و اماکن تاریخی محله های مرکزی تهران به همراه شهردار منطقه۱۱، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه با همراهی جمعی از مدیران شهری، از خانه مینایی با عنوان موزه و روایتخانه خیابان حضرت ولیعصر(عج) و خانه تیمورتاش با عنوان موزه جنگ بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران طی بازدید نوروزی در منطقه۱۱ حاضر شد و از دو موزه جنگ و موزه خیابان حضرت ولیعصر(عج) بازدید کرد.

در این بازدید، بدرلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱ و مدیران موزه ها، گزارشاتی از نحوه ارایه خدمات، میزان حضور و جذب گردشگران نوروزی و برگزاری تورهای گردشگری ویژه بازدید از اماکن تاریخی منطقه۱۱ را ارائه داد.

طی بازدید از موزه جنگ و خانه تاریخی تیمورتاش که از اماکن واجد ارزش معماری و تاریخی منطقه۱۱ است، معاون شهردار تهران و شهردار منطقه۱۱ با امیر ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دیدار کرده و به منظور تعاملات آتی به خصوص پیشبرد اقدامات اجرایی ویژه بازگشایی و تعریض خیابان کمالی به گفت و گو پرداختند.

انتهای پیام/

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 19642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =