تشریح فعالیت‌های طرح استقبال از بهار در سطح نواحی سه گانه منطقه۲۱ در تعطیلات نوروزی

اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در طول تعطیلات نوروزی به قوت خود باقیست و کارگران خدوم خدمات شهری و فضای سبز و نیروهای ترافیکی و عمرانی منطقه۲۱ با نظارت ناظرین، شهرداران نواحی و معاونین مربوطه به انجام وظایف خود و خدمت رسانی به شهروندان در تعطیلات نوروزی مشغول هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مدیریت شهری منطقه در راستای انجام وظایف محوله در حوزه رسیدگی به امور شهر در طول ایام تعطیلات نوروزی نیز به شکل ویژه و در قالب اجرای طرح های ویژه ابلاغی شهرداری مرکز، با تمام قوا و جدیت در صحنه خدمت رسانی حضوری پررنگ داشته است.

از این میان می توان به پاکسازی انهار، همسطح سازی دریچه ها، شستشوی مخازن پسماند، جاروب بزرگراهی، نظافت باغچه ها و پیاده روها، ایمن سازی معابر با نصب و تعمیر گاردریل، خط کشی محوری، تامین روشنایی پل های عابرپیاده و سواره رو و جانمایی تابلوهای ترافیکی جهت نما اشاره کرد.

همچنین؛ رسیدگی به پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه ۲۱ و رفع مشکلات مطروحه از سوی ساکنین محله ها در اولویت امور قرار داشته است.

لازم به ذکر است، طرح استقبال از بهار۱۴۰۱ در راستای خدمت رسانی به شهروندان پایتخت، از نیمه اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 19670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =