بازگشایی تفرجگاه ۱۸۶ هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت

نظری از بازگشایی تفرجگاه ۱۸۶ هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت خبر داد و گفت: این تفرجگاه در فاز ۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و می‌تواند یکی از نقاط ویژه گردشگری منطقه ۱۵ باشد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسین نظری با اعلام خبر بازگشایی تفرجگاه ۱۸۶ هکتاری نرجس خاتون گفت: بازگشایی تفرجگاه مسگرآباد که به مناسبت ایام ماه مبارک شعبان، به نام مبارک مادر امام زمان (عج)، نرجس خاتون نامگذاری شد؛ سال‌ها پیش در دستور کار بود که با لطف الهی فاز اول آن در روز طبیعت در اختیار شهروندان محترم قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه تفرجگاه نرجس خاتون(س) بام منطقه شرقی تهران محسوب می‌شود، افزود: این تفرجگاه با سرویس بهداشتی، دفتر پارک، مخازن بتونی، آسفالت معابر، توسعه فضای سبز، پایه‌های روشنایی و ... در فاز ۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و می تواند یکی از نقاط ویژه گردشگری منطقه ۱۵ باشد.

وی با اشاره به اینکه این تفرجگاه به همت شهرداری منطقه ۱۵ آماده بهره‌برداری شده است، عنوان کرد: درهای این تفرجگاه همزمان با روز طبیعت (۱۳ فروردین) به روی شهروندان عزیز باز می شود تا علاقه‌مندان به طبیعت از این نقطه ویژه تفریحی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 19681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =