مناسب سازی بوستان‌های منطقه ۱۴ در روز طبیعت

شهردار منطقه ۱۴ از آماده سازی بوستان‌های منطقه برای میزبانی از شهروندان، مسافران نوروزی و دوستداران طبیعت در سیزدهم فروردین خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه بوستان های منطقه با انجام اقدامات لازم شامل نگهداشت فضای سبز، کاشت گل و گونه های گیاهی مختلف، رنگ آمیزی المان های پارکی، رنگ آمیزی و ترمیم وسایل بازی و ورزشی و آماده سازی سرویس های بهداشتی برای برگزاری مراسم روز طبیعت مهیاست، افزود: به منظور برقراری امنیت و آسایش بیشتر خانواده ها نسبت به تامین روشنایی بوستان ها نیز تدابیر لازم از جمله نصب و تعمیر پایه چراغ ها، تعویض لامپ های سوخته  چراغها و رفع نواقص احتمالی ایمنی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به استقرار غرفه ها و توزیع کیسه زباله بین شهروندان در روز طبیعت گفت: با هدف ترویج فرهنگ پاکیزگی محیط زیست، آموزش های تفکیک پسماند خشک و تر و مباحث محیط زیست به شهروندان حاضر در بوستان ها ارائه می شود.

به گفته وی در طرح استقبال از مسافران نوروزی در روز طبیعت همچنین بستر مناسب برای برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در بوستان های منتخب فراهم شده است.

سالاری پور در پایان به آماده باش نیروهای خدمت رسان شهری در هماهنگی های لازم با پلیس راهور، نیروی انتظامی و سایر نهادهای خدمت رسان بمنظور تامین رفاه و امنیت شهروندان در روز پایانی نوروز در منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 19685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =