به گزارش شهر، محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ، در تشریح جزئیات تغییر در برنامه به کارگیری اتوبوس های بی آر تی گفت: برنامه شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران به این شکل است که اتوبوس هایی که عمر کمتری دارند و نو هستند در خطوط شیب دار (شمال به جنوب) به کار گرفته شود.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: این اقدام مدیریت شهری به دلیل این است که میزان خرابی اتوبوس ها در این مسیر کاهش پیدا کند.
ترفع ادامه داد: اتوبوس های شرکت واحد تک به تک بررسی شدند تا این تصمیم به سرانجام برسد و از دیگر برنامه های شرکت واحد این است با توجه به منابع مالی آن دسته از اتوبوس هایی که به علت نقص فنی در پارکینگ ها خوابیده اند بررسی مجدد شوند و تعدادی از آن ها را که می توان با هزینه کمتر تعمیر کرد در اولویت قرار بگیرند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: اجرای طرح به کار گیری اتوبوسها با عمر پایین در خط ۴ (ترمینال جنوب - افشار) بی آر تی آغاز میشود.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران بیان کرد: اتوبوسهای بی آر تی با دو ظرفیت ۳۴ نفر و ۴۴ نفر در خطوط مشغول به فعالیت هستند همچنین در اتوبوسهای ۳۴ نفره جا برای ایستادن مسافران بیشتر است.
نظر شما