توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ شاخه گل میان دانش‌آموزان و دانشجویان در مترو

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، اقدامات فرهنگی این مجموعه در نخستین روز کاری پس از تعطیلات نوروزی و بازگشایی حضوری مراکز آموزشی و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

محمد نقیب در گفت‌وگو با شهر، درباره اقدامات فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران در نخستین روز بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها پس از گذشت دو سال، بیان کرد: صبح امروز (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شاخه گل به صورت گسترده در هشت ایستگاه مترو تهران به دانش آموزان و دانشجویان هدیه داده شد تا فضایی شاد و پرنشاط برای نخستین روز حضور دانش آموزان و دانشجویان شکل گیرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ادامه اضافه کرد: تلاش شد که هدیه شاخه گل به دانش آموزان و دانشجویان در ایستگاه‌هایی نظیر علم و صنعت، دانشگاه شریف، چهارراه ولیعصر (عج)، قائم و ... صورت گیرد که در نزدیکی بیشترین مراکز دانشگاهی، آموزشی و مدارس قرار دارند.

وی با بیان اینکه اقدام فرهنگی دیگر، پخش موسیقی در تعدادی از ایستگاه‌های پرمخاطب و منتخب بود، عنوان کرد: همچنین از چند روز گذشته، دو پادکست بسیار خوب برای امروز تهیه شد تا به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و بازگشایی حضوری مراکز آموزشی پس از دو سال، در تمامی ایستگاه‌های مترو پخش شود.

به گفته معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ این پادکست شامل تبریکات سال و قرن جدید، آغاز ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بود که فضایی شاد برای مسافران فراهم کرد. البته این دو پادکست در زمان عصر یعنی برگشت دانش آموزان و دانشجویان در تمامی ایستگاه‌ها پخش خواهد شد.

نقیب در پایان تأکید کرد: دو اقدام مهم دیگر شرکت بهره برداری مترو تهران در روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، کاهش سرفاصله زمانی قطارها و رایگان شدن بلیت مترو تا ساعت ۹ صبح بود.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 19726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =