بازسازی و تجهیز ساختمان‌های اسکان کارگری

شهردار منطقه ۸ از بازسازی ابنیه و خریداری تجهیزات بهداشتی و رفاهی برای ساختمان‌های اسکان کارگری این منطقه در آستانه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تاکید بر این نکته که کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان هستند، گفت: در همین راستا دو ساختمان اسکان کارگری منطقه بازسازی و به امکانات رفاهی و بهداشتی تجهیز شدند. ساختمان های اسکان کارگری در منطقه هشت از سال ۱۳۸۷ که کلنگ احداث آنها به زمین خورده و به بهره برداری رسیده بود نوسازی نشده بود.

شهردار منطقه ۸ از اسکان نزدیک به ۳۰۰ کارگر در دو ساختمان مذکور خبر داد و افزود: لوله کشی های جدید، نوسازی سیستم برق، تعویض سرامیک ها و نقاشی حدود چهار هزار متر مربع از فضای داخلی از فعالیت هایی است که در این ساختمان‌ها صورت گرفته است؛ همچنین ساختمان ناحیه دو و سه به بیش از ۹۰ کمد رختکن تجهیز شده است.

وی با اشاره به خریداری دو منبع دو جداره نگهداری آب برای این ساختمان ها اظهار کرد: علاوه بر تجهیزات ابنیه اقداماتی برای بهبود شرایط رفاهی، اجتماعی و بهداشتی آنها نیز صورت گرفته است که ارائه خدمات ثابت توسط ۵ نفر( یک سرپرست مخصوص اسکان، دو نظافتچی محوطه و حیاط و دو کارگر نظافتی داخل طبقات)، آموزش گروهی مسائل ایمنی و بهداشتی و سم پاشی ساختمان برای پیشگیری از نفوذ موجودات موذی و حفظ سلامت کارگران از جمله این برنامه هاست.

گفتنی است؛ ساختمان ناحیه یک اسکان کارگری با سه طبقه، هفت چشمه سرویس بهداشتی و چهار چشمه حمام، محل زندگی بیش از ۸۰ کارگر است؛ همچنین ساختمان اسکان ناحیه دو و سه با هفت چشمه سرویس بهداشتی و هفت چشمه حمام و ۹ اتاق استراحت در هر طبقه به بیش از ۲۰۰ نفر خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 19758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =