منطقه۱۴ برای میزبانی از روزه‌داران تهرانی آماده است

دارالمومنین تهران با بیش از۸۰مسجد و ۷۰۰ پایگاه مذهبی، حسینه و هیئت و اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان منطقه ۱۴ و سایر مناطق تهران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴،همزمان با ماه مبارک رمضان  محمد امین سالاری شهردار منطقه۱۴ با حضور در مراسم غبارروبی مساجد دارالمومنین، از اجرای  برنامه‌های متنوع فرهنگی  و مذهبی، حمایت از فعالیت‌های قرآنی، برپایی سفره افطاری و پذیرایی از روزه داران، کمک های مومنانه با محوریت مساجد، برپایی محافل قرآنی و... در طول ایام ماه مبارک رمضان در این پایگاه های مذهبی و معنوی دارالمومنین تهران خبرداد.
سالاری پور با گرامیداشت یاد ۲۷۰۰شهید و بیش از۳ هزار جانباز سرافراز و وجود شهروندان متدین و شهید پرور، دارالمومنین تهران را میزبانی شایسته برای برگزاری مراسم ویژه ایام ماه میهمانی خدا  برشمرد.
شهردار منطقه۱۴ همچنین به برگزاری جلسات آموزش  معارف دینی و قرآنی توسط روحانیون و مبلغان دینی در مساجد و این پایگاه ها  اشاره کرد و افزود: با هدف گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی و معرفت به این کتاب آسمانی و بهره‌گیری آحاد مختلف جامعه از معارف ناب قرآن کریم ، علاوه بر این مراکز ، خانه و مؤسسه قرآنی و دارالقران در  منطقه طی ماه رمضان میزبان ساکنان  محله های مختلف دارالمومنین هستند.
محمد امین سالاری پور با تاکید بر اینکه جلسات خانگی قرآنی مؤثرترین برنامه در راستای نشر معارف قرآنی است، گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از جلسات خانگی قرآن کریم با حضور بانوان و اهالی دارالمومنین در محله های مختلف منطقه برپاست.
شهردار منطقه۱۴ درپایان از میزبانی و برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در مساجد محوری و فرامنطقه ای  دارالمومنین با حضور چهره های برجسته مذهبی ، نمازگزاران و روزه داران منطقه۱۴ و سایر مناطق خبرداد.

انتهای پیام 

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 19818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =