جذب ۴۵ نیروی جدید در عروجیان/برای مسکن کارکنان زمینی در پرند درنظر گرفته شده است

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از مجوز این مجموعه برای جذب ۴۵ نفر در مرکز عروجیان و امکان تبدیل وضعیت آنها به نیروی رسمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سعید غضنفری در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: سازمان بهشت زهرا(س) مجوزی مبنی بر جذب ۴۵ نفر در حوزه عروجیان شامل ۳۰ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم  دارد که در نهایت این افراد تبدیل وضعیت می شوند و نیروی رسمی سازمان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در منطقه پرند زمینی برای مسکن پرسنل پیش بینی شده است، افزود: این سازمان یک سازمان خاص است و هرچقدر در شورا از ما حمایت شود و موارد قانونی به تصویب برسد صدقه جاریه خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران هم در ادامه عنوان کرد: در ایام کرونا فشاری که روی بخش سلامت بود روی پرسنل بهشت زهرا نیز وجود داشت و کارکنان آن مدبرانه عمل کردند. به طوری که با اجرای بهینه برنامه ها شاهد کمترین آسیب در این حوزه بودیم که این تلاش قابل تقدیر است.

حجت الاسلام آقامیری هم گفت: تهران در زمان پیک کرونا ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر فوتی کرونایی داشت که با بهتر شدن شرایط به ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر فوتی رسید. در آن زمان بیش از ۵۰۰ نفر در بدون هیچ چشمداشتی حضور یافتند و اجازه ندادند جنازه ای روی زمین بماند و روزانه تنها صد هزار تومان دریافت می کردند.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 19831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =