افزایش سقف اعتبار کارت بلیت سالمندان به ۲۰۰ هزار تومان

پاسخ شورای اسلامی شهر تهران به استفساریه شــهـردار پایتخت در خصـوص مصــوبه دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان و مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، استـفساریه شــهـردار تهــران در خصـوص مصــوبه دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان و مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: متنی بین کمیسیون های برنامه و بودجه و حمل و نقل و ترافیک بررسی شده است.

میثم مظفر افزود: بر اساس بند ۲ ماده پنجم، خدمات قابل ارائه مغایرتی با مصوبه ندارد و افزایش سقف اعتبار تنها شامل سالمندان می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این رابطه گفت: استفساریه کاملا شفاف است و یک نکته کاملا شفاف افزایش سقف اعتبار کارت بلیت سالمندان از ۱۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان است که خبر خوبی است.

مجتبی شفیعی افزود: این موضوع برای شهرداری بار مالی دارد که تقاضا داریم در اصلاحیه بودجه لحاظ شود تا بتوانیم طرح را اجرا کنیم. ما مشکلی در اجرای این طرح نداریم. 

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 19855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =