تقدیر از همسایگان کارگاه عمرانی ایستگاه مترو بوستان گفتگو

در تداوم پویش "همسایه؛ سپاس" این بار از همسایگان کارگاه عمرانی ایستگاه بوستان گفتگو تقدیر به عمل آمد تا به نوعی صبر و تحمل صاحبان املاک پیرامونی این ایستگاه تازه تاسیس در طول عملیات اجرایی احداث ایستگاه بوستان گفتگو ارج نهاده شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) پویش "همسایه؛ سپاس" حرکتی فرهنگی از سوی شرکت مترو تهران محسوب می‌شود که از بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون با برگزاری ۱۴ برنامه ادامه یافته است. در این پویش پس از افتتاح هر ایستگاه جدید از شبکه مترو پایتخت، سراغ همسایگان و مالکان املاک پیرامونی کارگاه‌های عمرانی آن ایستگاه رفته و ضمن عذرخواهی بابت تحمل مشکلات طول دوران ساخت ایستگاه مذکور، از شهروندان مربوطه با اهداء لوح تقدیر، یک شاخه گل و یک کادوی ناقابل تقدیر به عمل می‌آید.

در این راستا، پس از افتتاح ایستگاه بوستان گفتگو در خط ۷ مترو که در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ محقق شد، سرپرست و تنی چند از کارکنان پایگاه مقاومت بسیج شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه ضمن سرکشی به همسایگان ایستگاه مورد اشاره، از مالکان ۷۵ ملک پیرامونی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام 

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 19887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =