اجرای پویش ماه مهربانی در منطقه ۱۴

دختران و بانوان دارالمومنین تهران در ماه رمضان از برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های معنوی پویش ماه مهربانی در منطقه ۱۴ بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، ویژه برنامه های فرهنگی ماه مهربانی با حضور دانش‌آموزان گروه سنی تا ۱۵ سال و خانواده های ساکن منطقه در بستر فضای مجازی اجرایی می شود.

آیات بهاری، تقویم ماه مهربانی، برگزاری مسابقات هنری با مضامین مرتبط با ماه رمضان و نوع دوستی، روایت ماه مهربانی و پویش مهربانی در محله ها  از جمله برنامه هایی است که با رویکرد همدلی و کمک به شهروندان و مهربانی کردن به دیگران به ویژه خانواده های نیازمند و سالمندان توسط حوزه بانوان امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با مشارکت نوجوانان دختر دارالمومنین در نظر گرفته شده است.

برای این منظور و شرکت در مسابقات پویش ماه مهربانی و ارسال آثار هنری، نوشته‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های فعالیت‌های روزانه و دریافت جوایز، تنها کافی است شماره مربوط‌ به منطقه محل سکونت در منطقه به شماره تلفن ۰۹۲۱۲۸۰۲۶۹۳ و یا به آدرس صفحه اینستاگرام banovan14 @ ارسال شود.   

بر اساس این گزارش اهداف برگزاری این پویش ها که تا پایان ماه مبارک رمضان و در کنار کمک های مومنانه به بانوان نیازمند منطقه انجام می شود؛ کمک به ترویج و ارتقای فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی، دست‌گیری از  نیازمندان و همچنین برقراری عدالت اجتماعی است.

انتهای پیام

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 19907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =