متمایز بودن منطقه ۱۷ با اتحاد دستگاه‌های اجرایی و مشارکت‌های مردمی

شهردار منطقه ۱۷ گفت: اتحاد و اتفاق کلمه یکی از نکاتی است که با توجه به ظرفیت بالای مشارکت مردمی، ما را متمایز کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، اولین جلسه شورای هماهنگی اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه با حضور «علی آقا محمدی» قائم مقام وزیر کشور در امور محلات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، «رضا شنگی»شهردار منطقه ۱۷،سرهنگ «علیرضا تیموری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر منطقه ۱۷، «پارسا گوهری» دبیر طرح تحول توانمند سازی و تحول اجتماع محور، «محمد حسین رحمانی» نماینده ستاد اجرایی فرمان امام و «مهدی نیکبخت» رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۷ برگزار شد.

در این جلسه شهردار منطقه ۱۷ ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: مقام معظم رهبری در بیانات ابتدای سال جدید فرمودند به کار و تلاش و جدیت احتیاج داریم.لذا همگی باید در کنار همدیگر و با تلاش مضاعف سال را شروع کنیم تا به مطالبات مردم پاسخ دهیم که این مهم، نیازمند هم افزایی و همدلی در ارکان مختلف نظام به ویژه نهادهای مردمی است.

وی افزود: اتحاد و اتفاق کلمه یکی از نکاتی است که در منطقه ۱۷ با توجه به ظرفیت بالای مشارکت مردمی، ما را متمایز کرده که جای شکر دارد.

شنگی گفت: یکی از مبانی مهم انقلاب اسلامی تاکید بر نقش مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی است،  آقای آقا محمدی، در این چند سال با به کارگیری تک تک ظرفیت های مردمی در هر کجا که ورود کرده اند، تحولات خیره کننده مستمر و ماندگار انجام داده اند که باعث شادابی و شکوفایی محلات شده است.

وی افزود: رمز دست یابی به رشد و پیشرفت و برداشتن گام های هماهنگ نیاز به وحدت وهمدلی دارد.

شنگی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بحث محرومیت زدایی یک وظیفه همگانی است و همه مردم باید نسبت به محرومیت زدایی و فقر زدایی تلاش کنند که ان شالله کلید اجرایی این کار بعد از مصوبات این جلسه زده خواهد شد.

در ادامه مراسم گوهری و آقا محمدی و مسئولین برخی از دستگاه های منطقه ای و معتمدین محل به شرح مسائل پیرامون این جلسه پرداختند و نکاتی در خصوص اقدامات محرومیت زدایی سطح محلات منطقه ۱۷ تشریح شد.
انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 19915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =