مشارکت نسل چهارمی‌های گام دوم انقلاب در پویش ماه مهربانی منطقه ۱۱

رییس اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۱ از پیوستن بیش از ۴۰ دختر ۹ ساله دهه نودی و نوجوانان محلات مرکزی تهران به پویش ماه مهربانی در منطقه۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، فیروزه خزایی رییس اداره امور بانوان این منطقه اعلام کرد: در هفته ابتدایی ماه مبارک رمضان بیش از۴۰ دختر روزه اولی متولد دهه نود به پویش ماه مهربانی پیوستند.

 خزایی در تشریح این پویش گفت: پس از فراخوان های جذب نفرات توسط سرای محلات، دختران روزه اولی و نوجوانان متقاضی در پویش ثبت نام کردند.

 او افزود: در این پویش دختران از محل عبادتگاه خود، امور نیک و پسندیده اخلاقی نظیر ادای احترام به والدین، کمک به فقرا، تلاوت قرآن و دلنوشته های ویژه ماه مبارک رمضان در قالب فیلم، عکس و صوت به درگاه های اطلاع رسانی منطقه۱۱ در این پویش شرکت می‌کنند.

 رییس اداره امور بانوان منطقه۱۱ خاطر نشان کرد : این پویش برای نوجوانان هم در نظر گرفته شده و دختران نوجوان هم می‌توانند با ارسال آثار معنوی در این پویش شرکت کنند.

 او افزود: هدف از برگزاری این پویش توجه به نسل چهارمی های گام دوم انقلاب اسلامی در موضوعات ویژه ماه مبارک رمضان بوده که تا کنون مورد استقبال دختران و خانواده هایشان قرار گرفته است.

 خزایی گفت: این پویش تا انتهای ماه مبارک رمضان ادامه دارد و دختران متقاضی پیوستن به این پویش می توانند به سرای محله محل زندگیشان مراجعه و ثبت نام کنند.

 او در انتها گفت: در پایان ماه مبارک رمضان هم زمان با آغاز دهه کرامت در روز دختر به نفرات برتر که اثارشان در داوری دبیرخانه پویش مورد تایید قرار گرفته است؛ جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 19944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =