اجرای پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان در منطقه ۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت:همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پویش ماه مهربانی ویژه دختران نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،کاظم داودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این پویش که ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال تدارک دیده شده است، در طول ایام ماه رمضان با رویکرد افزایش همدلی و محبت در بین دختران وخانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده اجرا می شود.
وی با اعلام عناوین پویش ماه مهربانی گفت:  این پویش با عنوان روایت ماه مهربانی پیرامون روایت تجربه هایی از آیین های مذهبی، روزه داری و مهربانی خود به دیگران، ویژه برنامه ماه مهربانی در محله ما و آیات بهاری درقالب تلاوتی ازآیات قرآن با محوریت بهار اجرا می شود.
وی افزود: دختران روزه اولی برای شرکت در این پویش می توانند عکس و یک فیلم ۳ دقیقه ای و یادداشت های کوتاه را از طریق بسترهای ارتباطی سرای محلات به اداره بانوان منطقه ارسال کرده و از جوایز این پویش بهره مند شوند.
معاون شهردار منطقه ۲ گفت: فعالیت های متنوعی برای روزه اولی ها در قالب سفره افطاری با میزبانی من و مادرم ، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی و اجرای برنامه فراغت و سرگرمی درنظر گرفته شده است.
داودی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی نوآوری برای فرزندان دختر۱۲ تا ۱۵ ساله زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام 

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 19975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =