بررسی علل تغییر برنامه حرکت قطارها در خط ۵ متروی تهران

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علل تغییر برنامه حرکت قطارها در خط ۵ متروی تهران را تشریح کرد.

​​​​به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، کامران آزادی با بیان اینکه ۲۳ سال از زمان بهره برداری از خط ۵ متروی تهران و حومه گذشته است، افزود: به منظور فراهم کردن سفر ایمن برای مسافران، به روز رسانی تجهیزات و انجام اورهال در بخش‌های مختلف خط ۵ ضروری است. البته بخشی از این کار در سال‌های گذشته در قالب بهسازی خط شروع و سال گذشته نیز اورهال شبکه برق بالاسری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و مسافران عملیات‌ مرتبط با تعمیرات خط و اورهال شبکه برق بالاسری فقط در روزهای تعطیل و شب‌ها پس از پایان بهره‌برداری از مترو انجام می‌شود که با توجه به کمبود زمان اورهال شبانه، مقرر شد تا ساعت آغاز حرکت قطارها در این خط ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تغییر کند و حرکت اولین قطار خط پنج مترو از ایستگاه گلشهر به سمت تهران (صادقیه) ساعت۵:۲۰ به‌صورت تندرو و از ایستگاه تهران (صادقیه) به سمت گلشهر ساعت ۵:۳۰ باشد.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه انجام این تعمیرات اساسی، منجر به سرویس‌دهی منظم، حرکت به‌موقع قطارها و همچنین کاهش زمان سیر در این خط می‌شود؛ گفت:  از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ اعزام‌های نیمه تندرو مستقل ایستگاه کرج به سمت صادقیه که در ساعت ۶:۳۵ و ۷:۱۵ انجام می‌شد و اعزام‌های تندرو ۱۷:۲۷ و ۱۸:۲۷ ایستگاه ارم سبز به سمت کرج - گلشهر موقتاً حذف خواهند شد.

آزادی ضمن تشکر از همراهی مسافران با شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: این شرکت همواره خود را در قبال حفظ ایمنی مسافران و فراهم کردن سفرهای رضایت بخش مسئول می داند و امیدواریم در آینده نزدیک با ارتقاء سطح خدمات بتوانیم رضایت شهروندان را بیش از گذشته جلب کنیم.

انتهای پیام

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 19991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =