تشکیل نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز جوانان در شرکت بهره‌برداری متروی تهران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز جوانان خبر داد. 

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز جوانان با حضور مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه و برخی از جوانان انقلابی این شرکت، برگزار شد. 
در ابتدای این نشست مهدی شایسته اصل ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این جلسه باهدف شناسایی چالش‌ها و دغدغه‌ها و رسیدن به راه‌حل‌هایی برای رفع آنها تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه یک‌دست بودن نگاه دولت، مجلس و شهرداری فرصت جدید برای ایجاد جریان انقلابی است، تصریح کرد: این جریان برای شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه که یک شرکت خدمات‌رسان است و روزانه با تعداد زیادی از شهروندان روبروست از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.
شایسته گفت: مردم همه افرادی که درحال‌خدمت هستند را به یک‌چشم می‌بینند و اگر هر نوع ضعف و کمبودی در ارائه خدمات در هر بخشی دیده شود کل جریان انقلابی فارغ از اینکه کجا و در چه سطحی در حال کار هستند باید پاسخگو باشند.
وی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل این هیئت اندیشه‌ورز، همفکری کردن جمعی از افراد با دغدغه‌های انقلابی است، افزود: ظرفیت هر فردی به‌اندازه هویت و دغدغه‌هایش است.
در ادامه این جلسه علاوه بر مدیرعامل تمامی افرادی که از بخش‌های مختلف این شرکت حضور داشتند از دغدغه‌ها، ایده‌ها و پیشنهادهای خود برای خروج از مشکلات صحبت کردند.
اعضا شرکت‌کننده در این نشست تاکید کردند که مدیریت جدید برای رسیدن به راه حلی برای برون‌رفت شرکت از مشکلات و کاهش دغدغه‌های کارکنان توجه و اهمیت ویژه‌ای قائل است و امیدواراند با تغییراتی که حاصل می‌شود، اتفاقات خوبی در این شرکت رخ دهد.
مهدی شایسته اصل در پایان این جلسه اظهار داشت: خوشحالم که همه حاضرین در این جلسه، دغدغه‌مند بودند و نیاز به تشکیل این هیئت اندیشه‌ورز را احساس می‌کردند، امید است که با تداوم این جلسات بتوانیم به راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات که مهم‌ترین آن رفع تبعیض و ازبین‌بردن نگاه سیاسی که سال‌ها در این حوزه وجود دارد و باعث بی‌انگیزگی افراد شده است، برسیم. 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: وجود تفکرات جدید و مبتکرانه در این هیئت اندیشه‌ورز زمینه‌ساز اتفاقات مثبت و جریان‌ساز در این حوزه خواهد بود و سعی می‌کنیم از همه پتانسیل‌ها برای کمک به این هیئت بهره بگیریم.
وی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی هیئت‌های اندیشه‌ورز پایش علمی و تشخیص نیازها و ارائه پیشنهادهای عملیاتی در راستای تعالی خواهد بود، خاطرنشان کرد: بعد از شنیدن دغدغه‌های شما امیدوار هستم با ایده‌ها و اندیشه‌های خلاقانه بتوانیم گامی در جهت رفع مشکلاتی که از دیرباز در این شرکت وجود داشته برداریم.

انتهای پیام

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 20011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =