برگزاری نخستین جلسه قرارگاه مانع‌زدایی از پروژه‌ها و طرح‌های منطقه۲۱ در سال جدید

به ریاست حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ و با حضور معاونین و مدیران ارشد اجرایی منطقه، نخستین جلسه قرارگاه مانع‌زدائی از طرح‌ها و پروژه‌های این بخش از پایتخت در سال جدید و پنجمین جلسه از سری جلسات این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: انشاالله به برکت ماه مبارک رمضان تمامی اقدامات به سرانجام نرسیده در سال گذشته به بهترین شکل ممکن و با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق، به سر منزل مقصود برسد.

کاشانی پور اظهار داشت: عمل به مصوبات جلسات گذشته و ارائه گزارش های دقیق کارشناسی، چشم انداز و نقشه راه معینی را برای ادامه مسیر و تحقق شهری آباد و پیشرو و شهروندانی مکرم و برخوردار ترسیم خواهد کرد.

شهردار منطقه۲۱ گفت: مانع زدایی از طرح ها و پروژه ها به معنای واقعی کلمه این است که برنامه ها و افق پیش رو به صورت جداگانه مورد تحلیل و موشکافی قرار گیرد تا کارها به مدد الهی با سرعت و مطلوبیت به سمت جلو پیش رود. در این مسیر، هیچ عذر و بهانه و اهمالی مورد پذیرش نبوده و نیست.

در حاشیه این جلسه، مبحث جمع آوری بساط گستران و ساماندهی دستفروشان منطقه۲۱ نیز مطرح شد و مدیریت شهری منطقه بر این مهم تاکید کرد که در این بین جلب رضایتمندی شهروندان و همچنین آسودگی خاطر کسبه و اصناف مورد نظر است. در طرح ساماندهی دستفروشان، اصل حفظ کرامت این عزیزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و محلی جهت عرضه کالاهای آنان در روزبازارها معین شده است.

لازم به ذکر است؛ طی این جلسه هر یک از معاونین و مدیران ارشد اجرایی و مشاوران منطقه۲۱ نسبت به ارائه گزارش های عملکرد خود در حوزه های متبوعشان و همچنین تشریح برنامه های پیش رو اقدام کردند و بر اساس مصوبات پیشین، تصمیمات و دستوراتی جهت ادامه کار تا حصول نتیجه مطلوب اتخاذ شد.

انتهای پیام 

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 20059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =