لزوم توجه به تخصیص بودجه بر اساس ارایه خدمات به شهروندان در منطقه۱۱

به منظور بررسی مسائل و موضوعات منطقه ۱۱ ، به دعوت شهرداری این منطقه جلسه‌ای با حضور مردانی، مشاور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ، معاونین ادارات کل و سازمان‌ها با محور تسریع در حل مشکلات ، بهبود فرآیندها و شناسایی معضلات این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، در این نشست ضمن بررسی و پایش اقدامات منطقه در سال ١٤٠٠ ، بررسی راهکارها و پیشنهادات و درخواست های منطقه با میزبانی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه و رؤسای ادارات این معاونت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

ایمان بهاری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه۱۱ در این نشست با تأکید بر فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت سرمایه های انسانی و ارتباط این موضوع با نقش شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان به اهمیت مسائل برنامه ریزی و منابع انسانی پرداخت و گفت : در روندی رو به رشد، شهرداری منطقه۱۱ در ٦ ماه دوم سال ۱۴۰۰ پروژه های سرمایه ای و توسعه محله ای را با رویکردی جهادی و برنامه محور در دستور کار قرار داد و تلاش ویژه ای در در راستای خدمت رسانی به شهروندان برای ارتقاء سطح رضایتمندی مردم در منطقه ١١ مدنظر قرار گرفت .

او افزود : جمعیت شناور منطقه بالغ بر ۲میلیون نفر بوده و ضرورتاً تأکید بر لزوم تخصیص بودجه بر اساس اولویت ها و نیازها به واسطه ی اهمیت میزبانی منطقه۱۱ از صنوف به حکم میزبانی مردم  و  شهروندان به جهت سکونت در منطقه؛  بیش از پیش می بایست مورد مداقه قرار گیرد .

بهاری تشریح کرد :  در این نشست تخصیص ردیف اعتبار آموزش جهت ارتقاء سطح علمی پرسنل،تخصیص ردیف اعتبار مستقل جهت ارتقاء رفاه پرسنل، استانداردسازی محدودیت تخصیص مرحله ای اعتبار، همچنین بررسی مشکلات پایش هم از منظر بهبود و هم در جایگاه تدقیق در تناسب کنترل پروژه و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مطرح شد .

او ضمن اشاره به معضلات مطرح شده و ارائه راهکار در راستای هر چه بهتر شدن وضعیت فعلی خاطرنشان کرد : تلاش داریم که در سال ۱۴۰۱ پروژه هایی که به مرحله اتمام نرسیده اند را در اولویت قرار داده و ارتقاء سطح کیفی پرسنل با بهره گیری آموزش های علمی و کاربردی و توجه ویژه به رفاه کارکنان از اهداف  اصلی منطقه با نگاه ایجاد انگیزه ارائه خدمات مطلوب به مردم در برنامه کاری سال جاری قرار گیرد .
 انتهای پیام

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 20073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =