بهبود رتبه منطقه ۱۴ در حوزه عملکردی و درآمدی

گزارش وضعیت شاخص درآمد ،عملیات اجرایی و پروژه‌های منطقه ۱۴ حاکی از تحول و پیشرفت رتبه و رویکرد منطقه طی ۵ ماه اخیر نسبت به ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، بر این اساس عملکرد منطقه به لحاظ پیشرفت فیزیکی پروژه ها و تامین اعتبار در ۵ ماه اخیر نسبت به هفت ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ پیشرفت مطلوب داشته است.

 تحقق ۱۶۱ درصدی درآمدی

در حالی که میزان درآمد نقد محقق شده منطقه ۱۴ در بازه ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۸۰ میلیارد و هشتصد تومان ( ۳۸ درصد تعهد درآمدی) بوده است، طی دوره زمانی پنج ماهه منتهی به پایان سال میزان وصولی نقد منطقه با ۱۴۶ میلیارد تومان و تحقق ۷۰ درصدی تعهد درآمدی ارتقا یافته است.

در حوزه درآمدهای غیر نقد نیز عملکرد ۳۹۰ درصدی تحقق درآمد تعهد شده  طی پنج ماه پایانی در مقایسه با  هفت ماهه نخست با تحقق ۲۹ درصدی بیانگر تحول بنیادی در حوزه عملکرد درآمدی منطقه ۱۴ است.

شایان ذکر است درصد تحقق تجمیعی سال ۱۴۰۰  درآمدهای نقد منطقه ۱۰۸ درصد، درآمدهای غیر نقد ۴۱۹ درصد و به صورت تجمیعی ۱۶۱ درصد بوده است.

آمار درخصوص قراردادهای منعقد شده منطقه در سال ۱۴۰۰ نیز نشان از این دارد که در ۵ ماه اخیر مدیریت جدید شهری ۵۳ قرارداد منعقد شده که این آمار در هفت ماه ابتدایی سال ۳۴ مورد بوده است.

 ارتقای رتبه منطقه در پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه‌ها

اطلاعات مرتبط با کنترل پروژه های منطقه ۱۴ در حوزه های خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران و اجتماعی و فرهنگی نیز بیانگر این است، این منطقه با کسب رتبه هشتم  نسبت به هفت ماه ابتدایی سال که این رتبه ۲۰ بوده است، ارتقای عملکردی شایان توجهی داشته است.

همچنین آمارها در حوزه عملکردی پروژه های منطقه، از  پیشرفت فیزیکی ۸۸.۹۲ درصدی در زمان استقرار مدیریت جدید گزارش دارد. این درصد پیشرفت بیانگر این است که رتبه منطقه از ۲۰ به رتبه دهم و به لحاظ تامین اعتبار در تهران ارتقا یافته است.

انتهای پیام

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 20106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =