برگزاری جشنواره بهار رمضان در دارالشهدای تهران

معاون شهردار منطقه ۱۷ گفت:جشنواره فرهنگی، تفریحی و ورزشی بهارِ رمضان با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در ماه مبارک رمضان، شب گذشته در بوستان بهاران شروع به فعالیت کرد و پذیرای شهروندان است.

به گزارش شهر وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: جشنواره فرهنگی، تفریحی و ورزشی بهارِ رمضان با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در ماه مبارک رمضان، شب گذشته در بوستان بهاران شروع به فعالیت کرد و پذیرای شهروندان است.

وی افزود: این جشنواره هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۴ دایر است و تا ۲۹ فروردین ماه ادامه دارد. در این جشنواره، غرفه های فروش کتاب، عفاف و حجاب، سنجش سلامت، گریم کودک، نقاشی کودک، رادیو نمایشگاه، عکس یادگاری و مشاوره خانواده برپا شده است.

متولیان با اشاره به ایستگاه های ورزشی این جشنواره، اظهار کرد: در ایستگاه های ورزشی این جشنواره، ورزش های متنوع و شادی مثل دوچرخه تریال، ماسه بازی، ایرهاکی، دارت، شوت پنالتی، پینگ پنگ، فوتبال دستی، طناب کشی انجام می شود که یکی از جوایز این بخش استفاده رایگان از وسایل مجموعه شهربازی بهاران است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه به اجرای بازی های متنوع در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: در این جشنواره بازی های متنوعی مثل بازی های فکری، بازی های بنری شامل مارپله، دوز و ...، تیراندازی، بازی های بومی محلی مانند لی لی، کبدی، داژبال و بازی های تفریحی بادی انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 20113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =