امیدواریم مدیریت شهری نقش موثری در تامین مسکن شهروندان بنا بر برنامه دولت داشته باشد

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری نیز احیای بافت فرسوده و همکاری با دولت در بخش مسکن در سال ۱۴۰۱ است و امیدواریم تمام اعضای مدیریت شهری بتوانند نقش موثری را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضرت خدیجه نمونه یک انسان کامل و از خودگذشته و همسر باوفا بود، اظهار کرد: اگر بخواهیم نمونه ای از عشق بین همسری در تاریخ بشر را عنوان کنیم باید از علاقه و عشق و احترامی که بین پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) بود یاد کنیم؛ ما آرزومندیم که همه مسلمین راه ولایت مداری و راه انسان کامل همچون حضرت خدیجه(س) را ادامه دهند و زنان جامعه ما درس هایی که این زن بزرگ در تاریخ به امانت گذاشته اند سرلوحه کار خود قرار دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مهدی چمران ظرف امروز و یا فردا از بیمارستان مرخص می شود، ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر در شورا حضور یابد.

وی با اشاره به افتتاح حساب ۱۰۰ امام خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلابی اسلامی اولین اقدامی که انجام داد افتتاح حساب ۱۰۰ و راه اندازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود که نشان می داد اولویت امام امت مسکن بوده و مقام معظم رهبری نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده اند.

سروری افزود: یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی رئیس جمهوری مردمی موضوع در اختیار قرار دادن چهار میلیون واحد مسکن بود و یکی از سیاست های شهرداری نیز احیای بافت فرسوده و همکاری با دولت در بخش مسکن در سال ۱۴۰۱ است. امیدواریم تمام اعضای مدیریت شهری بتوانند نقش موثری را در این زمینه داشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارشاتی در خصوص نارضایتی مردم از بحث معاینه فنی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: صف های طولانی در ماه مبارک رمضان زیبنده مردم نیست و انتظار می رود که این روند بررسی و اصلاح شود.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 20137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =