آغاز عملیات احداث میدانگاه جهاد

عملیات احداث میدانگاه جهاد که متعاقب اتمام مراحل مطالعاتی وارد فاز اجرایی شده بود، به مرحله آرماتوربندی و اجرای فونداسیون رسید.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه جهاد واقع در تقاطع خیابان حضرت ولیعصر(عج) و خیابان فاطمی، یادآور شد: این پروژه متعاقب انجام مطالعات و تصویب طرح از سوی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، در اسفند ماه سال گذشته وارد فاز اجرایی شد و قرار است طبق توافقات صورت گرفته با پیمانکار در مدت زمان ۶ ماه آماده بهره برداری شود.

وی پروژه احداث میدانگاه جهاد را به لحاظ ارتقای کیفی و افزایش جلوه های بصری فضاهای شهری حائز اهمیت دانست و خاطرنشان ساخت: مساحت این پلازا نزدیک به ۲ هزار متر مربع بوده که ۸۰۰ متر مربع آن شامل بنایی با طراحی سنتی و برگرفته از معماری ایرانی- اسلامی است.

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با توجه به قرارگیری کارگاه پروژه در محدوده ایستگاه متروی جهاد و تردد مسافران، سرویس بهداشتی پرتابل جهت رفاه حال شهروندان در محل پروژه  نصب شده است.

انتهای پیام

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 20146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =